22.05

Най-сетне, завършен ми беше „четвърти“ зъб, който го лекувах. Е, днеска официално ми сложиха пломбата, което значи, че няма да го лекуват повече. Днеска още беше деня в който си изкарах свидетелството за съдимост. Мн. тъпо, държавата ме ограби, процедирах точно ката както описал в един от предишните ми постове. Тая от съда ме изгледа на криво и после измърмори, че трябва да си подновя акта за раждане, защото е нямало имената на родителите и е бил стар, също когато ме хванаха последния ден от панаира с коз, куките ми пяха да съм си подновявал личната карта, защото на нея съм с червена коса, а сега с черна. Абе изобщо … и тая от съда каза, че ако отида пак с този акт за раждане, нямала да ми издаде свидетелство а за капак ми объркала една буква в бащиното име в текущото свидетелство което направи. Но ще мина и с него, то не бърка една дума. А и още, намерихме си моз и дращихми у пешу на уормс.

Вашият коментар

